Darmowa dostawa od 100,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Otrzymany towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, pamiętaj żeby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę przed zwrotem aby uniknąć jej uszkodzenia. 

Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przez nas przyjmowane.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia.

Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki na wskazane w formularzu konto.
W przypadku zakupu dokonanego kartą płatniczą, a następnie wybranie opcji cashback zostanie on wykonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.

Zwrotu można dokonać w następujące sposoby:
Korzystając z przesyłek sklepu:
Dla klientów zarejestrowanych, wysyłka w paczkomacie Inpost - koszt 9 zł - odliczany od zwracanej kwoty.

Instrukcja:

  1. Zaloguj się na swoje konto w bolso.pl
    Przejdź do zakładki "Twoje konto" --> "zwroty towarów" --> "dodaj zwrot towaru"
  2. Wybierz zamówienie,  którego chcesz dokonać zwrotu, a następnie zaznacz towar który chcesz odesłać
  3. Następnie dodaj zgłoszenie zwrotu
  4. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu (klikając w tę opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz kod zwrotu)
  5. Podpisz się na formularzu i umieść go w paczce ze zwracanym towarem oraz paragonem.
  6. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Kod nadania zwrotu, który otrzymałeś otworzy każdy możliwy paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu.

Dla klientów niezarejestrowanych: 
Jeśli dokonałaś zakupu bez rejestracji odeślij towar na adres:

Step Trading Aleksander Paszkowski

Ul. Żyrardowska 6,
96-500 Sochaczew

-Nie odbieramy przesyłek zwrotnych wysłanych do Paczkomatu InPost (przesyłki wysłane na wygenerowanej w naszym systemie etykiecie są dostarczane przez firmę INPOST bezpośrednio na nasz adres firmowy).
-Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przez nas przyjmowane.

Zaufane Opinie IdoSell
4.95 / 5.00 280 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2021-11-02
Torebka bardzo ładna, w rzeczywistości wygląda dużo lepiej niż na zdjęciu!
2021-11-11
Szybka realizacja zamówienia, produkty dobrej jakości - Polecam

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel