Tylko do północy! Z kodem: ENDOFJULY mamy dla Was dodatkowe 10% na wszystkie zakupy powyżej 60zł!

Szukaj

Zwroty

Zwroty:

Jeśli zamówione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań możesz zwrócić je do nas  w ciągu 14 dni na adres:

Step Trading Aleksander Paszkowski
Ul. Żyrardowska 6,
96-500 Sochaczew

Pamiętaj żeby do zwracanego towaru koniecznie załączyć znajdujący się w stopce formularz zwrotu oraz napisać na nasz adres mailowy: Biuro@bolso.pl

Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przez nas przyjmowane.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, pamiętaj żeby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę przed zwrotem aby uniknąć jej uszkodzenia. 

Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki na wskazane w formularzu konto.
W przypadku zakupu dokonanego kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.

Reklamacje:

Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.

Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową sprzedaży oraz zgłoszenie żądania można dokonać za pomocą poczty elektronicznej na e-mail: Biuro@bolso.pl lub listu poleconego wysłanego na adres Sprzedawcy: Step Trading Aleksander Paszkowski ul. Żyrardowska 6, 96-500 Sochaczew z dopiskiem: Bolso.pl Reklamacja

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko Nabywcy, adres do korespondencji, adres e-mail nabywcy, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania nabywcy, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, potwierdzenie dokonania zakupu (paragon, faktura VAT lub potwierdzenia dokonania przelewu).

Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a przed upływem tego czasu poinformujemy Cię o jej rezultacie drogą mailową. 


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów